JavaScript Menu, DHTML Menu Powered By Milonic
  שיפור מיומנויות ניהול
 
הצורך במיומנויות ניהול
מחקרים רבים מראים, כי שני שליש ממנהלי המפעלים הקטנים והבינוניים במשק הישראלי מרגישים
צורך להעמיק את כישורי הניהול שלהם. בעולם בו ההון האנושי הוא המפתח להצלחה,
חלה על המנהל החובה לדעת כיצד לנהוג ולהתמודד, להכשיר ולפתח את ההון האנושי שבארגונו.
מיומנויות ניהול הם "ארגז הכלים" שכל מנהל צריך ללמוד, להתנסות ולשאת איתו לאורך
דרכו המקצועית, על מנת להשיג את הצלחותיו העסקיות.
מהן מיומנויות הניהול הניתנות בתהליך הייעוץ?
להלן רשימת מיומנויות ניהול הניתנות בתהליך הייעוץ:
  • ניהול זמן - רוב המנהלים עוסקים בעבודתם השוטפת בכיבוי שריפות ולא במה חשוב באמת.
    אנו נלמד אותך כיצד לנהל את הזמן ולהתרכז בחשוב, לא רק בדחוף, וכיצד להפיק יותר
    בזמן שיש לך.
  • מנהיגות - האם יש הבדל בין מנהל ומנהיג? אנו טוענים שכן. אנו ננסה להקנות לך את
    הכלים להיות מנהיג
    ובכך לשרת את המשימה הגדולה, לעודד אנשים לפעול, להסיר
    מכשולים ולהזכיר לאנשים מה באמת חשוב ונדרש לביצוע.
  • ניהול צוותים - לימוד דרכים לבניית צוות, הפצת משימות בצוות וניהול צוות עבודה.
  • אינטליגנציה רגשית - כיום כבר ברור שאינטליגנציה רגשית הינה כלי ניהולי לכל דבר.
    באמצעות היכרות עם הנושא והעלאת המודעות אליו, תוכל להיעזר בו לפתח חשיבה חיובית
    ולמצוא את הדרך לשימור המוטיבציה.
  • אסרטיביות - להיות אסרטיבי פירושו לעמוד על שלך, בלי לפגוע באחרים. כלי זה יאפשר לך
    להשיג את מטרותיך, בלי לפגוע באחרים ולזכות לשיתוף והבנה מצד עובדים וקולגות.
  • חשיבה יצירתית - הקניית טכניקות ושיטות עבודה חדשניות במטרה לפתור בעיות
    שוטפות באופן שונה ויצירתי.
  • תקשורת בין-אישית - פיתוח מיומנויות לתקשורת בין-אישית מהווה עמוד תווך עבורך כמנהל,
    ומבטיח לך תפוקות רבות יותר ושביעות רצון גבוהה יותר מצד העובדים.
  • משוב - הקניית יכולת להעניק משוב בצורה הטובה ביותר, כדי להביא לכך שהעובד ייצא
    מהמשוב 
    עם יותר מוטיבציה ועם רצון להתקדם.










ESP 
מצוינות באסטרטגיה וביצועים
   

ת.ד. 932 רעננה 43108

   
09-7712030 :טלפון
09-7712026 :פקס
   
ליצירת קשר לחץ כאן
   
 
Built by XEDDEXעמוד הבית